Google+ Badge

Sunday, 27 April 2014

gubahan hantaran

ini projek aku tahun lepas.. aku buat hiasan bilik yang ringkas sahaja untuk sepupu kahwin tahun lepas.. sesuai dengan bajet diorang...
aku sertakan juga gambar hantaran yang di buat sendiri oleh tangan yang tak berapa berseni ni..huhu...















Saturday, 12 April 2014

Ini satu lagi projek yang bakal menyusul.... tungguuuu....

Projek terkini tahun ni.... tempahan dari budak-budak sekolah yang paling ramai..
banyak buat pin nama dan rantai kunci...
jadi di bawah ni saya letak beberapa gambar untuk cuci mata...







Tuesday, 10 December 2013

gubahan hantaran

Minat menggubah sendiri hantaran untuk jimatkan kos? 
Saya mengambil inisiatif untuk menggubah sendiri hantaran kahwin saya... ianya agak mencabar bagi orang baru macam saya...tapi ianya menjimatkan...hehe..
tiga bulan sebelum acara, saya dah mula mengumpul majalah2, dan gambar2 untuk di jadikan contoh...
sekarang saya dah ada anak 2, jadi saya ingin kongsikan beberapa gambar hantaran untuk korang2 jadikan panduan plak.....hehe

















 coming soon.... saya akan uploadkan hantaran yang saya buat sendiri...tunggu ya..

keychain nama

Ini rantai kunci untuk tahun ni...
Mencari-cari sesuatu yang istimewa untuk di gantung pada barang2 peribadi sendiri?
saya ada beberapa rantai kunci yang telah saya buat untuk kawan2 saya..
jika berminat, boleh saja....hehe...